ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
ЗАЛІЩИЦЬКА РАЙОННА ФІЛІЯ
ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ
вул. Степана Бандери 43а, м. Заліщики, Чортківський р-н, Тернопільська обл., 48601;
тел.: (03554) 2-24-58, (03554) 2-10-70; факс: (03558) 2-22-82
е-mail: zalish_tr@dcz.gov.ua Код ЄДРПОУ 42173497
Відділу організаційної та
інформаційної роботи ОЦЗ
17 листопада 2021 року в Заліщицькій районній філії Тернопільського обласного центру зайнятості відбувся онлайн вебінар з використанням цифрових технологій. Вебінар на тему: «Техніка телефонних дзвінків».
Мета: ознайомлення учасників вебінару як підготуватися до телефонної розмови з роботодавцем.
Телефон є невід’ємним атрибутом сучасної життєдіяльності людини. Дотримуючись нескладних правил ведення телефонних розмов і враховуючи при цьому психологічні особливості характеру ваших співрозмовників, Ви, безперечно, кожного разу додаватимете ще одну цеглинку до успіху вашої справи.
Психологи відзначають, що в ході ділового спілкування, людина вже впродовж перших чотирьох секунд контакту ухвалює рішення про доцільність або про недоцільність вести подальшу бесіду. Тому перші
слова при телефонному зверненні повинні бути заздалегідь добре обмірковані; слід відразу ж справити позитивне враження за допомогою голосових модуляцій. Особливість телефонної розмови полягає в тому, що співрозмовники не бачать один одного, а, можливо, і ніколи раніше не бачили. Тому інформація сприймається не стільки через слова, скільки через тон. При цьому певну роль грає інтуїція, уміння відчути один одного. Обговорили, що таке пробні дзвінки до роботодавця та як до них готуватися. Більшість вакансій ніколи не рекламується через засоби масової інформації. Як людині знайти ці вакансії? Один із способів – це
телефонний дзвінок! Такі дзвінки називаються пробними, тобто, коли людина припускає, що на підприємстві можуть бути вакансії, але не сто відсотків у цьому впевнена.
– Здійснюючи телефонні розмови виробіть у собі звичку бути доброзичливим. Вашими основними рисами мають бути: довірливий тон та оптимізм. Дотримуючись цих засад , ви завжди будете домагатись того, що Ваш партнер обиратиме для розмови потрібний вам тон.
Директор М. Гнатишин
Виконала Андрусик Л.В.
21070