Шановні жителі громади, відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Заліщицької міської ради здійснює обмін, заміну втрачених посвідчень водія.
Обмін посвідчення водія виданого вперше здійснюється, так само як і обмін старого посвідчення, надавши адміністратору наступний пакет документів:
• заява встановленого зразка;
-паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається витяг з Реєстру територіальної громади про місце реєстрації; тимчасове посвідчення громадянина України).
-копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
-наявне посвідчення водія;
-платіжний документ (квитанція), який засвідчує оплату адміністративної послуги.
Увага! Обмін посвідчення водія у зв’язку зі зміною особистих даних (прізвище, ім’я та по батькові) проводиться на підставі документа, що підтверджує таку зміну.
За отриманням послуг звертайтеся за адресою: м. Заліщики, вул. С. Бандери, 15 «Б», кабінет № 11.

Інформація щодо призначення субсидій
Перехід на грошову форму отримання субсидій, як відзначають у Міністерстві соціальної політики України, дасв змогу громадянам оперативно управляти залишками коштів після всіх розрахунків, не чекаючи закінчення опалювального сезону.
Призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, буде проводитися без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:



Також субсидії не будуть призначати тим, хто:











Створено консультаційний центр
Рішенням виконавчого комітету Заліщицької міської ради №203 від 3 червня 2021 р. «Про створення та організацію роботи мережі консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при Заліщицькій міській раді» створено консультаційні центри в населених пунктах громади з питань цивільного захисту.
Один з таких центрів почав діяти сьогодні у місті Заліщики при Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП), консультантом якого призначено адміністратора ЦНАП – Оксану Микитчук.
Такі пункти працюють з метою підвищення ефективності інформаційно-просвітницької роботи з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій за місцем проживання серед непрацюючого населення, яке не зайняте у сфері виробництва та обслуговування, з питань захисту та дій при загрозі виникнення або виникненні надзвичайних ситуацій.

